تور تایلند
تور تایلند , معرفی تورهای تایلند , بهای تور تایلند , قیمت جدید تور تایلند
درباره وبلاگ


تور تایلند , معرفی تورهای تایلند , بهای تور تایلند , قیمت جدید تور تایلند
نويسندگان

آتیروس از مراکز خرید مدرن استانبول است که در 17 دسامبر 2005 در منطقه Büyükçekmece که در زمان های قدیم آتیروس نامیده می شد، افتتاح گردیده است. این مرکز خرید که در برابر زلزله کاملا مقاوم می باشد توسط کمپانی Kapıcıoğlu با هزینه ای بالغ بر 40 میلیون دلار ساخته شده است. موقعیت مکانی این مرکز در اتوبان پر رفت و آمد  D.100  است که غرب و شرق استانبول را به هم وصل میکند. این پاساژ 3 طبقه با مساحت 56 هزار متر مربع دارای 80 مغازه، 63 اداره، یک هایپر مارکت و رستوران های فست فود می باشد. پارکینگ این مجموعه برای 700 خودرو ظرفیت دارد و حدود 1000 نیروی خدماتی در این مرکز مشغول به فعالیت می باشند. 84 واحد این مجموعه در اختیار کمپانی Kapıcıoğlu و 66 واحد آن در اختیار شهرداریBüyükçekmece است. مسافران تور استانبول تیر 95 می توانند در این مرکز به خرید اجناس مورد نیاز بپردازند.

 

مرکز خرید آتیروس استانبول

مرکز خرید آتیروس استانبول

 

هتل 4 ستاره (Aprilis) در قلب منطقه سلطان احمد واقع شده و 31 اتاق دارد که اتاق ها دارای امکانات سیستم تهویه، تلویزیون، ماهواره، وای فای رایگان و ... هستن و بعضی از اتاق ها هم چش انداز دریا دارند. در چند قدمی هتل رتور استانبول تعطیلات خرداد 95 می توانند با آن در شهر به رفت و آمد بپردازند. فاصله هتل مسجد آبی و کاخ ایا صوفیه 5 دقیقه پیاده روی است و حمام تاریخی سمبرلیتاس در جند قدمی هتل است. همچنین فرودگاه آتاترک در 17 کیلومتری هتل است. 

آدرس: Binbirdirek Mah. Peykhane Sok. No: 4 Cemberlitas Sultanahmet, Fatih, 34122 Istanbul, Turkey

امکانات هتل اپریلیس استانبول

تراس، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، رستوران، اتاق بازی، زمین بازی، باشگاه کودکان، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، عابر بانک، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان.

 

 

 

هتل اپریلیس استانبول

هتل اپریلیس استانبول

هتل اپریلیس استانبول

اتاق هتل اپریلیس استانبول

هتل اپریلیس استانبول

اتاق هتل اپریلیس استانبول

هتل اپریلیس استانبول

رستوران هتل اپریلیس استانبول

هتل اپریلیس استانبول

باشگاه هتل اپریلیس استانبول

هتل 5 ستاره میراکل آسیا در سمت آسیایی استانبول واقع شده و 219 اتاق ارائه می دهد که اتاق ها مجهز به امکانات سیستم تهویه،  وای فای رایگان، تلویزیون، سیستم ایمنی، مینی بار، کتری برقی و ... می باشند. هر روز، صبحانه به شکل سلف سرویس در این هتل ارائه می شود و غذهای بین المللی و ترکی نیز برای ناهار و شام موجود می باشد. از جمله امکانات هتل، سونا و حمام ترکی است و مسافران تور استانبول تیر 95 می توانند از باشگاه این هتل نیز استفاده کنند. مرکز خرید ویاپورت در 200 متری هتل و فرودگاه صبیحا در 3 کیلومتری هتل است.  

آدرس: Harmandere Mahallesi Dedepaşa Cad. Site Sokak No:8 Kurtköy, 34912 Istanbul, Turkey

امکانات هتل میراکل آسیا استانبول

 استخر سر باز، باغ، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، رستوران،  روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(رایگان)، ترانسفر فرودگاه(رایگان)، پذیرش 24 ساعته، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان.

 

 

 

 

هتل میراکل آسیا استانبول

هتل میراکل آسیا استانبول

هتل میراکل آسیا استانبول

اتاق هتل میراکل آسیا استانبول

هتل میراکل آسیا استانبول

استخر هتل میراکل آسیا استانبول

هتل میراکل آسیا استانبول

اتاق جلسه هتل میراکل آسیا استانبول

 

هتل سلطانیه استانبول

هتل سلطانیه استانبول

این هتل یک هتل نوساز می باشد که در مرکز شهر واقع شده است و مناسب مسافران تور لحظه آخری استانبول میباشد . در معماری این هتل بیشتر از سبک عثمانی استفاده شده است استفاده از خوردنی‌های بومی و تازه ، میوه‌ ها و آب‌میوه‌های طبیعی در شهرت صبحانه‌ این هتل نقش اساسی داشته‌ است . اتاق‌های هتل با نام های همسران سلاطین عثمانی نام گذاری شده اند .

هتل سلطانیه استانبول

 هتل سلطانیه استانبول

امکانات اتاق ها : تلویزیون ماهواره‌ای ، تهویه‌ی مطبوع ، سشوار، خط تلفن ، گاوصندوق ، اتو و گرمایش مرکزی می باشند . از دیگر امکانات این هتل برای مسافران تور لحظه آخری استانبول می توان به : سالن کنفرانس ، سالن ورزش ، اینترنت پرسرعت ، پارکینگ رایگان ، سوییت ، سرو غذا در اتاق ، کرایه دوچرخه ، امکانات برای معلولین ،استخر و غیره می باشد .

هتل سلطانیه استانبول

هتل سلطانیه استانبول

این هتل همچنین دارای ترانسفر فرودگاهی و خدمات تور ها نیز می باشد و مسافران محترم تور لحظه آخری استانبول می توانند در صورت اقامت در این هتل از امکانات آن بهره مند شوند .

 


هتل هیلتون استانبول

هتل هیلتون استانبول

این هتل در نیمه اروپایی استانبول قرار گرفته و به تنگه بسفر مشرف است . اتاق های مجلل هتل ، چشم انداز تماشایی به باغ و تنگه بسفر داشته و به سبک و هنر ترکی طراحی شده اند . از ویژگی اتاق ها برای مسافران تور لحظه آخری استانبول میتوان به پنجره های بزرگ ، محل نشیمن جداگانه ، پرده های ضخیم و حمام مرمری اشاره کرد . این هتل دارای 15 سوئیت ، 4 اتاق مخصوص معلولین و 51 اتاق executive و 431 اتاق استاندارد می باشد .

 هتل هیلتون استانبول

در این هتل انواع غذاهای دریایی و نوشیدنی ها سرو می شود . همزمان با صرف عصرانه اجرای زنده پیانو در لابی هتل نیز صورت می گیرد .

هتل هیلتون استانبول

یکی از امکانات این هتل برای مسافران تور لحظه آخری استانبول مرکز 24 ساعته سلامتی هتل می باشد که شامل کلاس های اروبیک ، تنیس و اسکواش می باشد . امکانات دیگر برای مسافران تور لحظه آخری استانبول که شامل : سیستم حرارتی و برودتی مرکزی ، صندوق امانات ، فضای سبز ، خشکشویی و اتوشویی ، زمین تنیس ، سالن فیتنس ، سان آرایشی ، استخر کودکان ، استخر روباز ، حمام ترکی ، سونا ، ماساژ ، سالن کنفرانس ، رستوران . این هتل همچنین دارای حمام ترکی می باشد که با کاشی های سفید وآبی تزئین شده که 2 اتاق سونا ، 2 اتاق بخار و ماساژ درمانی نیز در آن قرار دارد .

هتل هیلتون استانبول

 

هتل هیلتون استانبول

 

هتل هیلتون استانبول

دسترسی این هتل تا فرودگاه بین المللی آتاتورک 30 دقیقه می باشد و مسافران تور لحظه آخری استانبول می توانند با اقامت در این هتل به راحتی به فرودگاه دسترسی داشته باشند .

 مطالب مرتبط:

هتل سورملی استانبول

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 هتل سورملی استانبول از هتل های 5 ستاره استانبول و مناسب مسافران تور لحظه آخری استانبول است که بخاطر قرار گرفتن در نزدیکی مراکز تجاری استانبول بسیار مورد توجه قرار گرفته است.این هتل دارای 205 اتاق میباشد.تمام اتاق ها دارای خط مستقیم تلفن ،یخچال ، مبل ، فرش ، سرویس بهداشتی ، حمام ، وان ، سشوار و ... میباشد.این هتل برای مسافران تور لحظه آخری استانبول خدماتی هچون استخر ، سالن کنفرانس ، حمام ترکی ، آرایشگاه زنانه و مردانه ، سونا ، سالن ورزش و ... را ارائه میدهد . 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


هتل رامادا پلازا استانبول 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هتل رامادا پلازا هتلی 5 ستاره در شهر استانبول و مناسب برای مسافران تور لحظه آخری استانبول است.این هتل دارای 170 اتاق مجهز میباشد.از لحاظ موقعیت مکانی به صورتی است که با میدان تقسیم فاصله بسیار کمی دارد و از فرودگاه بین المللی آتاتورک در حدود 13 کیلومتر فاصله دارد.ایستگاه مترو دقیقا روبروی هتل میباشد.و رستورانهای خوبی اطراف هتل میباشد.ضمن اینکه در طول مسیر مغازه هایی با قیمت مناسب موجود میباشد.

از خدمات هتل برای گردشگران تور لحظه آخری استانبول میتوان به بار و رستوران ، لابی ، سالن کنفرانس ، آسانسور ، صندوق امانات ، کافه ، خشکشویی ، آرایشگاه ، صرافی ، خدمات تورها ، فروشگاه در هتل ، تهویه مطبوع ، و گرمایش مجزا ، اینترنت پر سرعت ، حمام اختصاصی ، گاو صندوق ، سونای بخار ، سولاریوم ، ماساژ ، حمام ترکی ، سالن بدنسازی میباشد.همچنین استخر هتل بر روی بام موجود میباشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط:

 

هتل بیز جواهر شیشلی استانبول

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هتل بیز جواهر شیشلی استانبول هتلی 5 ستاره است که مناسب مسافران تور لحظه آخری استانبول میباشد.این هتل دارای 191 اتاق استاندارد است.اتاق ها دارای تهویه مطبوع ، اینترنت ، بی سیم رایگان ، قهوه جوش ، تلویزیون ، مینی بار ، گاو صندوق و... میباشد.

از امکانات هتل برای مسافران تور لحظه آخری استانبول میتوان به استخر سرپوشیده ، رستوران ، مرکز اسپا ، سونا ، حمام ترکی ، ماساژ ، مرکز تناسب اندام ، پارکینگ زیر زمینی ، خشکشویی ، آرایشگاه ، گل فروشی و ... میباشد.

در رستوران هتل انواع غذاهای دلپذیر مدیترانه ای عرضه میشود.این هتل تا میدان تقسیم 55 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی آتاتورک 22 کیلومتر فاصله دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


هتل تایتانیک پورت باقرکوی استانبول

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هتل تایتانیک پورت باقر کوی استانبول هتلی 5 ستاره است که در 4 کیلومتری فرودگاه آتاتورک فاصله دارد که تقریبا 10 دقیقه زمان میبرد و به مراکز خرید کاپاسیتی و کاروسل فاصله مناسبی داردو مناسب مسافران تور لحظه آخری استانبول میباشد.این هتل دارای 181 اتاق استاندارد ، لوکس و زیبا میباشد. که هر اتاق با آثار هنرمندان محلی تزئین شده است. از خدمات هتل برای مسافران تور لحظه آخری استانبول میتوان به کافی شاپ ، رستوران ، لباسشویی و خشکشویی ، آرایشگاه ، اینترنت و وای فای ، عکاسی ، پرستار کودک ، استخر ، سونا ، جکوزی ، حمام ترکی و بخار ، باشگاه بدنسازی و ... میتوان نام برد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط:

پل گالاتا استانبول

 

پل گالاتا یک پل دو طبقه است که بر روی خلیج شاخ طلایی کشیده شده و شمال و جنوب قسمت اروپایی استانبول را به هم وصل می کند.این پل در سال 1922 با طرح یکی از مشهورترین مهندسان پل سازی جهان ساخته شد.طبقه بالای این پل برای عبور ماشین ها و طبقه پایین آن محل گذر مردم است که ردیفی از رستوران های دریایی در این قسمت وجود دارند و مسافران تور استانبول زمستان 94می توانند انواع غذاهای دریایی بسیار خوشمزه را در این رستوران ها میل کنند.بیشتر کشتی های ماهی گیری در زیر این پل پهلو گرفته و هر روز بار ماهی تازه می آورند و سپس بساط ماهی فروش ها پهن شده و مردم به خرید ماهی تازه می پردازند.این پل رو به مسجد جدید قرار دارد و می توان یکی از قشنگ ترین مناظر را بر روی این پل به تماشا نشست.

 پل گالاتا استانبول

 پل گالاتا استانبول

 پل گالاتا استانبول

 پل گالاتا استانبول

 پل گالاتا استانبول

 پل گالاتا استانبول

 

 

پارک قزی استانبول

 

پارک قزی استانبول یک پارک کوچک است که در کنار میدان تقسیم در منطقه بیوقلو استانبول قرار دارد.در ماه می 2013 مسئولان شهری استانبول تصمیم گرفتند این پارک را خراب و به جای آن مرکز خرید بسازند که با اعتراضات مردم استانبول این اتفاق نیفتاد.در گذشته در محل این پارک یک سرباز خانه نظامی بود که در سال 1806 ساخته شده بود و همچنین از سال 1560 تا 1939 در قسمت شمالی محل کنونی این پارک، قبرستانی ارمنی وجود داشت که در سال 1939 به تصمیم دولت استانبول برای ساخت پارک خراب گردید.ساخت این پارک در سال 1943 به اتمام رسید و این پارک به افتخار رئیس جمهور دوم ترکیه گشایش یافت در سال های بعد با ساخت هتل در داخل این پارک، از وسعت آن کاسته شد ولی با این وجود همچنان از مراکز تفریحی مهم مردم استانبول و گردشگران تور استانبول تعطیلات زمستان 94می باشد.

پارک قزی استانبول

پارک قزی استانبول

پارک قزی استانبول

پارک قزی استانبول

پارک قزی استانبول

پارک قزی استانبول

پارک قزی استانبول

پارک قزی استانبول

 

هتل لاساگرادا استانبول

هتل 5 ستاره لاساگرادا که توسط معمار مینیمالیست ایتالیایی طراحی شده در محله عثمان بی، در چند قدمی منطقه نیسانتاسی استانبول قرار دارد. این هتل 84 اتاق مجلل با امکانات مدرن دارد که مجهز به امکانات تلویزیون، حمام، کتری برقی، وای فای رایگان و ... می باشند. هتل، تراسی بزرگ دارد که چشم اندازی پانارومایی از شهر زیبای استانبول می دهد . در این هتل در رستوران "کایرا" غذاهای ایتالیایی و بین المللی سرو می شود و در رستوران "دفنه" نیز صبحانه بوفه مفصل شامل آب میوه تازه، قهوه ایتالیایی، نان های تازه و ... سرو می شود. امکانات اسپا شامل سونا و حمام ترکی است که مهمانان تور استانبول تعطیلات دی 94 می توانند در آن به ریلکسیشن بپردازند، همچنین باشگاه با امکانات خوب نیز در محل موجود می باشد. ایستگاه متروی عثمان بی که در نزدیکی هتل است امکان رفت و آمد آسان را برای رسیدن به میدان تکسیم فراهم می کند. فاصله میدان تکسیم تا این هتل 1/6 کیلومتر و تا فرودگاه آتاترک 30 کیلومتر است.

آدرس: Mesrutiyet Mahallesi Halaskargazi Caddesi No:96 Osmanbey Sisli , Sisli, 34371 Istanbul, Turkey

امکانات هتل لاساگرادا استانبول 

تراس، سونا، باشگاه، اسپا، حمام ترکی، استخر سر بسته، کتابخانه، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(ربا هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی،اتاق وی آی پی، سوییت ماه عسل، روزنامه، مغازه، آسانسور، سیستم ایمنی، وای فای رایگان.

 

 

هتل لاساگرادا استانبول

هتل لاساگرادا استانبول

هتل لاساگرادا استانبول

آتاق هتل لاساگرادا استانبول

هتل لاساگرادا استانبول

رستوران هتل لاساگرادا استانبول

هتل لاساگرادا استانبول

حمام ترکی هتل لاساگرادا استانبول

 

 

 

هتل مینا استانبول

 

هتل 4 ستاره مینا استانبول در قلب منطقه قدیمی سلطان احمد استانبول قرار دارد. این هتل 46 اتاق دارد که اتاق ها دارای امکانات تلویزیون، وای فای رایگان، سیستم تهویه و ... می باشد. در رستوران این هتل انواع غذاهای خوشمزه سرو می شود و مسافران تور استانبول دی 94 می توانند در حین صرف غذا از چشم انداز پانورامایی دریایی مرمر لذت ببرند. کارکنان هتل اطلاعات مفیدی را درباره جاذبه های توریستی این شهر و خدمات کرایه اتومبیل در اختیار مهمانان قرار می دهند. این هتل در نزدیک جاذبه های توریستی ایاصوفیه، مسجد آبی و بازار بزرگ می باشد. 

آدرس: Pierre Loti Avenue Dostluk Yurdu Street No:6 Sultanahmet, Fatih, 34400 Istanbul, Turkey

امکانات هتل مینا استانبول

تراس، کرایه دوچرخه، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیط، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، فکس، کپی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، وای فای رایگان، سیستم تهویه.

 

هتل مینا استانبول

هتل مینا استانبول  

هتل مینا استانبول

اتاق هتل مینا استانبول 

هتل مینا استانبول

رستوران هتل مینا استانبول 

 

 

جزایر پرنس استانبول

مجموعه جزایر پرنس جزایر نه گانه می باشد که که معروفترین آنها جزیره بیوک آدا ، هئیبئلی آدا ، بورگاز آدا و کینالی آدا می باشد و همچنین دریای مرمره جزایر بسیاری دارد و به دلیل نزدیکی جزایر پرنس به شهر  استانبول و جاهای دیدنی این شهر بین گردشگران تورترکیه زبانزد است . و دلیل نام گذاری پرنس بر این جزایر این بوده است که در دوران امپراطوریهای بیزانس و امپراطوری ترکان اتومان پرنس ها و شاهزاده هایی که به دلیل دستیابی به قدرت اختلاف پیدا می کردند به دستور امپراطور به این جزایر تبعید می شده اند و امروزه این جزایر مکانی  مخصوص افراد مشهور و مسافران تور ترکیه پاییز 94 می باشد . این جزایر با استقبال بسیاری از توریستها و گردشگران رو به رو شد ، مردم برای لذت بردن از مکانهای دیدنی آن که تاریخی می باشد و جنگلهای معروف آن و تفریحاتی مثل تور جزیره با کالسکه  به این جزایر می آیند . در جزیره بیوک آدا ا از اتومبیل استفاده نمی شود و مردم آن و گردشگرها ی تور ترکیه 94 پیاده یا  با دوچرخه و کالسکه  و اسب رفت آمد می کنند و ویلاهای بسیار زیبایی دارد . پیشنهاد ما به مسافران تورهای ترکیه استانبول این است که دوچرخه ای گرفته و یا با کالسکه از مکانهای دیدنی و تاریخی ، کلیساها و مساجد این جزایر دیدن کنند و همچنین در جزیر تعدادی رستوران و کافه ی زیبا به چشم می خورد و ایستگاه های بستنی معروف که توریستها  تور ترکیه استانبول اکثرا می شناسند .

 

کاخ توپکاپی استانبول

در زمان امپراطوری عثمانی در محل تلاقی تنگه بسفر ، خلیج طلایی و دریای مرمره  در سال 1478 کاخ توپکاپی استانبول احداث شد جز اماکن گردشگری و توریستی استانبول به حساب می آید. این کاخ که قدمتی تاریخی دارد وبرای گردشگران تور ترکیه آذر 94 جذاب است و همچنین معماری فوق العاده ای دارد متعلق به قرن 15 تا 19 بوده که به دستور و سفارش سلطان محمد فاتح بنا شد و دارای  باغی زیبا و بسیار عظیم  است . وقتی وارد کاخ شوید در سمت راست کاخ نمایشگاهی از وسایل قیمتی دوران امپراطوری عثمانی و در سمت چپ آن حرمسرا قرار دارد . قابل توجه مسافران تور ترکیه پاییز 94 در بخش دیگر کتابخانه احمد سوم و نمایشگاهی از لوازم خانواده سلطنتی می باشد که در شامل مجموعه  جواهراتی گرانبها می باشد و همچنین ردای حضرت محمد پیامبر عظیم الشان اسلام  نیز در بخش میانی کاخ توپکاپی نگه داری می شود که مورد توجه و استقبال گردشگران تور ترکیه 94قرار گرفته است .

 

هتل های 4 ستاره خوب استانبول

هتل اتمان امپریال استانبول چهار ستاره

هتل اتمان امپریال استانبول

هتل اتمان امپریال استانبول  به مراکز دیدنی مانند ایا صوفیه و گرند بازار و کاخ توپکاپی بسیار نزدیک می باشد و در مرکز شهر وقاع شده است. کلمه اتمان در واقع همان عثمان می باشد . خدمات و پرسنل و کیفیت و امکانات هتل بسیار خوب می باشد. زیرا هتل اتمان امپریال برای تور استانبول آذر 94 از جمله هتل های خوب استانبول می باشد. تنها نقطه ضعفی که هتل دارد این است که تاکسی تا مقابل درب هتل نمی تواند بیاید . صبحانه هتل مناسب و خوب است . اتاق های کوچکتر هتل قیمت پایین تری دارند . اتاقهای هتل اتمان امپریال برای مسافران تور استانبول پاییز 94 تمییز و مرتب و برای اقامت خانوادگی مناسب می باشد. شاید اتاق های کوچک هتل که از قیمت پایین تری برخوردار هستند کیفیت مورد نظر شما را نداشته باشند . رستوران زیبای گراند هتل در هتل با انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه و متنوع آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران تور استانبول پاییز 94 می باشد که سرو غذا در رستوران گراند هتل را به شما پیشنهاد می کنیم . امکانات دیگر هتل اتمان امپریال استانبول صبحانه رایگان , اینترینت پر سرعت و اتاق جلسه مجهز برای برگزاری کنفرانس و جلسات , سرو غذا در اتاق ها , سرویس برای گشت و گذار به مراکز گردشگری مهیا می باشد.

هتل تایتانیک سیتی استانبول

تایتانیک سیتی یک هتل نوساز است که درسال 2008 ساخته شده. عناصر معماری عثمانی در آن با مدرنیته ترکیب شده و به خصوص آن را به بیزنس‌من‌ها و تجار توصیه می‌کنیم. سرویسی که هتل در خصوص برگزاری امکانات برگزاری کنفرانس و جلیات اداری و کاری در اختیار مسافران تور استانبول پاییز 94 می‌گذارد در نوع خود بهترین است ، ضمن این‌که هتل 181 اتاق مجهز به تهویه‌ی مطبوع دارد. رسپشن بیست و چهار ساعته و صرافی، آسانسور و رستوران از دیگر امکانات هتل هستند. با پرداخت هزینه‌ی اضافی امکان استفاده از اینترنت و خشکشویی و ... هم به مسافر تور استانبول پاییز 94 داده می‌شود. همچنین هتل پارکینگ هم دارد. تایتانیک سیتی درست وسط میدان تقسیم واقع شده و تفاوت فرهنگی و تاریخی ِ موجود در استانبول به خوبی در آن نمایان است. دیدنی‌هایی مثل برج گالاتا، ایاصوفیه، کاخ توپکاپی و یک ایستگاه مترو هم در نزدیکی این هتل‌اند. مسافرانی که در تور استانبول پاییز 94 میتوانند از این هتل زیبا استفاده نمایند.

مهمانان می‌توانند از استخر سرپوشیده، حمام ترکی، سونا (با بخش ویژه‌ی بانوان)، جکوزی و حمام فنلاندی هتل استفاده کنند. همچنین با پرداخت هزینه‌ی اضافی امکان استفاده از ماساژ، حمام آفتاب و خدمات زیبایی نیز وجود دارد. علاقه‌مندان به تناسب اندام نیز می‌توانند از ورزش در باشگاه بدنسازی هتل لذت ببرند. بوفه‌ی کنار استخر هم پذیرای مهمانان است. در تور استانبول پاییز 94 از این هتل زیبا استفاده نمایید.

هتل تایتانیک سیتی استانبول

هتل تایتانیک سیتی استانبول

 مطالب مرتبط:
هتل اتمان امپریال استانبول
هتل تایتانیک سیتی استانبول
 تور استانبول پاییز 94
تور استانبول لحظه آخری

خیابان استقلال در استانبول 

خیابان استقلال در استانبول 

 

معروف ترین خیابان ترکیه خیابان استقلال در تور استانبول پاییز 94 است که در منطقه Beyoglu، در سمت اروپایی شهر واقع شده است و به طول 3 کیلومتر از میدان تقسیم استانبول شروع می شود و دو طرف آن مملو از کافه، رستوران، بوتیک های خوش آ ب و رنگ و مراکز خرید است.در تور استانبول پاییز 94 میتوانید بهترین کالاها را خریداری نمایید. انتهای خیابان هم حال و هوای دلچسبی دارد. مغازه هایی که سازهای قدیمی می فروشند، نقاشانی که آثارشان را حراج می کنند و لباس های دست دوز رنگارنگ در این خیابان به چشم می خورد.در تور استانبول پاییز 94 میتوانید بهترین کالاها را خریداری نمایید. خیابان استقلال استانبول بهترین جا برای خرید هم زمان با پیاده روی،گردش و خوش گذرانی است به همین دلیل آخر هفته ها حدود سه میلیون نفر در روز از این خیابان بازدید می کنند.بهترین بازارهای پارچه در ترکیه در خیابان استقلال استانبول ، خیابان جمهوریت و خیابان روملی پیدا می‌شوند. مسافرین تور استانبول آذر 94 سراغ جدیدترین مدل‌های لباس، کیف، کفش و جواهرات را از مغازه‌های همین خیابان‌ها میتوانند بگیرند. به خصوص خیابان استقلال که پر است از برندهای خوش کیفیت اروپایی و ترک که اغلبشان یک بخش حراجی از پوشاک فصل‌های گذشته دارند.در تور استانبول آذر 94 از این مرکز خرید زیبا استفاده نمایید

 

 


 
مطالب مرتبط:
خیابان استقلال در استانبول
تور استانبول پاییز 94
تور استانبول آذر 94

تور استانبول لحظه آخری

هتل گرند مادرید در بافت قدیمی شهر استانبول واقع شده و جزء هتل های 3 ستاره استانبول می باشد. تنگه بسفر را می توان از طبقه آخر این هتل مشاهده کرد. در اتاق های این هتل از شیشه های دوجداره استفاده شده از این رو اتاق های های هتل ضد صدا است. بر روی بام این هتل یک کافه تریا در نظر گرفته شده است. دانشگاه و بازار بزرگ در نزدیکی این هتل قرار دارند. همچنین بعضی از اتاق های هتل برای افراد حساس نسبت به عوامل آلرژی زا مقاوم سازی شده است. فرودگاه بین المللی آتاتورک در فاصله 30 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است. از امکانات این هتل می توان به پارکینگ رایگان و همچنین اینترنت وای فای رایگان اشاره کرد.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی، سالن کنفرانس، امکانات ضیافت، سرویس کرایه اتومبیل، فکس و کپی، صبحانه در اتاق، آسانسور، فروشگاه، بار، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، سیستم گرمایش، خدمات خانه داری و... می باشد.

 

 

تصویر هتل گرند مادرید استانبول

تصویر هتل گرند مادرید استانبول

تصویر هتل گرند مادرید استانبول

تصویر تریا هتل گرند مادرید استانبول

تصویر هتل گرند مادرید استانبول

تصویر تریا هتل گرند مادرید استانبول

تصویر هتل گرند مادرید استانبول

تصویر رستوران هتل گرند مادرید استانبول

تصویر هتل گرند مادرید استانبول

تصویر اتاق هتل گرند مادرید استانبول


هتل سوریا استانبول

هتل سوریا استانبول در منطقه لاللی استانبول واقع شده و جزء هتل های 3 ستاره استانبول می باشد. این هتل مجموعا 57 اتاق دارد که همگی مجهز به اینترنت وای فای می باشد. فرودگاه بین المللی آتاتورک در فاصله 15 کیلومتری این هتل قرار گرفته است. همچنین هتل در نزدیکی ایستگاه مترو قرار دارد. هتل سوریا در 3 کیلومتری مرکز خرید Ordu و 330 متری Laleli Kizilay واقع شده است.

 

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، انبار بار و چمدان، مجهز به سیستم تهویه، بار، سیستم گرمایش، بازی دارت، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صبحانه در اتاق، صرافی، فکس و کپی، سرویس کرایه اتومبیل، آسانسور، گاوصندوق و... می باشد.

 

 

تصویر هتل سوریا استانبول

تصویر هتل سوریا استانبول

تصویر هتل سوریا استانبول

تصویر لابی هتل سوریا استانبول

تصویر هتل سوریا استانبول

تصویر اتاق هتل سوریا استانبول

تصویر هتل سوریا استانبول

تصویر اتاق هتل سوریا استانبول

مطالب مرتبط :

هتل ویلای زوریخ استانبول

هتل ویلای زوریخ استانبول در منطقه لاللی واقع شده و جزء هتل های  3 ستاره استانبول می باشد. این هتل مجموعا 41 اتاق دارد. هتل اینترنت وای فای رایگان تجهیز شده است. میهمانان تور استانبول می توانند صبحانه خود را به صورت بوفه در ایوان هتل میل کنند. موزه استانبول در فاصله 10 دقیقه ای از هتل قرار گرفته است. میدان تقسیم 15 دقیقه، ایستگاه اتوبوس 2 دقیقه و ایستگاه مترو 5 دقیقه با ین هتل فاصله دارد. همچنین مراکز خرید 5 دقیقه از هتل فاصله دارد.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، گاوصندوق، انبار، روزنامه، انبار بار و چمدان، مجهز به سیستم تهویه، بار، سیستم گرمایش، خدمات خانه داری، صبحانه در اتاق، خشکشویی، اتوکشی، صرافی، سرویس کرایه اتومبیل، فکس و کپی، خدمات نگهداری از اطفال، جکوزی و... می باشد.

 

 

تصویر هتل ویلای زوریخ استانبول

تصویر هتل ویلای زوریخ استانبول

تصویر هتل ویلای زوریخ استانبول

تصویر رستوران هتل ویلای زوریخ استانبول

تصویر هتل ویلای زوریخ استانبول

تصویر استخر هتل ویلای زوریخ استانبول

تصویر هتل ویلای زوریخ استانبول

تصویر اتاق هتل ویلای زوریخ استانبول

تصویر هتل ویلای زوریخ استانبول

تصویر اتاق هتل ویلای زوریخ استانبول

 


 

 

هتل لیبرتی استانبول

هتل لیبرتی استانبول در منطقه آکسارای و در نزدیکی بازار بزرگ واقع شده و جزء هتل های  3 ستاره استانبول می باشد. همچنین این هتل لیبرتی به سیستم اینترنت وایرلس تجهیز شده است. در نزدیکی این هتل مسجد آبی و کاخ توپکاپی قرار دارد. در 18 کیلومتری این هتل فرودگاه بین المللی آتاتورک واقع شده است. این هتل در فاصله 2.5 کیلومتری منطقه تاریخی سلطان احمد قرار گرفته است.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، لباسشویی، خشکشویی، صبحانه در اتاق، صرافی، سرویس کرایه اتومبیل، فکس و کپی، آسانسور، بار، گاوصندوق، سیستم گرمایش، انبار بار و چمدان، مجهز به سیستم تهویه، خدمات خانه داری و... می باشد.

 

 

تصویر هتل لیبرتی استانبول

تصویر هتل لیبرتی استانبول

تصویر هتل لیبرتی استانبول

تصویر لابی هتل لیبرتی استانبول

تصویر هتل لیبرتی استانبول

تصویر رستوران هتل لیبرتی استانبول

تصویر هتل لیبرتی استانبول

تصویر اتاق هتل لیبرتی استانبول

تصویر هتل لیبرتی استانبول

تصویر اتاق هتل لیبرتی استانبول

مطالب مرتبط :

 

 

 

هتل های استانبول

هتل آسکوک استانبول سه ستاره

هتل آسکوک استانبول

هتل آسکوک استانبول در بخش تاریخی و قدیمی استانبول قرار گرفته است و اخیرا بازسازی شده است. در نزدیکی ایستگاه تراموا , بازار بزرگ , مسجد و کاخ سیرکسی هتل آسکوک استانبول واقع شده است. هتل آسکوک استانبول با اتاقهای مدرن و مجهز همراه با اینترنت رایگان و حمام و تلویزیون می باشد.در تور استانبول پاییز 94 بهترین لحظات را سپری کنید. هتل آسکوک استانبول دارای تراسی که منظره تنگه بسفر را میتوان از این تراس دید دارد همچنین دارای سونا , استخر و حمام ترکی و خدمات و امکانات حمام ترکی می باشد. در این تراس با منظره زیبا می توانید از غذاهای مدیترانه ای و ترکی و لذیذ لذت ببرید.در تور استانبول آبان 94 میتوانید از این هتل زیبا استفاده نمایید.

هتل آسکوک استانبول

هتل آسکوک استانبول

 

هتل امین سلطان استانبول  سه ستاره

هتل امین سلطان استانبول

هتل امین سلطان استانبول در منطقه سلطان احمد شهر زیبای استانبول واقع شده است. هتل امین سلطان استانبول 10 اتاق تمییز و مرتب برای خود دارد. سرویس پذیرش هتل به صورت شبانه روزی می باشد تا مایحتاج مسافران توراستانبول مهیا شود. ترانسفر ویژه فرودگاهی از ویژگی های هتل امین سلطان استانبول می باشد.در تور استانبول آبان 94 میتوانید از این هتل زیبا استفاده نمایید. امکانات هتل امین سلطان استانبول شامل : رستوران با انواع غذاهای لذیذ و متنوع , سرویس پذیرش به صورت شبانه روزی , کافی نت , فروشگاه که مسافران توراستانبول لوازم مورد نیاز خود و حتی سوغاتی نیز تهیه نمایند , پارکینگ , سالن مجهز به وسایل ورزشی , گیم نت , جکوزی و سونا , زمین ویژه تنیس , میز بیلیارد , پارک بازی برای کودکان , فضای سبز که زمانی را برای کسب آرامش و استراحت سپری کنید.در تور استانبول پاییز 94 بهترین لحظات را سپری کنید.

هتل امین سلطان استانبول

 مطالب مرتبط:

هتل امین سلطان استانبول

هتل آسکوک استانبول

تور استانبول آبان 94

تور استانبول پاییز 94

مراکز خرید استانبول

مرکز خرید مار مارا فروم استانبول

مرکز خرید مارمارا فروم استانبول در زمینی به مساحت 375 هزار متر مربع در قلب منطقه باکرکوی استانبول در سال 2011 افتتاح گردیده است. این مرکز خرید شیک و مدرن 300 مارک ملی و بین المللی را ارائه می دهد. برندهای معروف زارا ، ماسیمو دوتی ، اسپنسر ، مارکس ، ناوتیکا و … ، در این مرکز خرید دارای شعبه هستند .در تور استانبول آبان 94 از این مرکز خرید زیبا استفاده نمایید. در مرکز خرید مارمارا فروم انواع پوشاکهای زنانه ، مردانه و بچه گانه، لوازم خانگی، کیف و کفش ، لوازم الکترونیکی، موسیقی، کتاب ، اسباب بازی، لوازم  آرایشی و بهداشتی  و … به فروش می رسد. همچنین این مرکز خرید ۱۶ سالن سینما و تئاتر ، سالن بولینگ و شهر بازی و یک هایپرمارکت دارد.در تور استانبول پاییز 94 میتوانید بهترین کالاها را خریداری نمایید. برای صرف غذا و استراحت نیز یک طبقه مخصوص اختصاص داده شده است که رستوران و فست فود این مجموعه در آن طبقه وجود دارد که از تراس بزرگ آن می توانید نظاره گر چشم انداز فوق العاده جذاب و تماشایی از دریای مرمره باشید. از دیگر امکانات مرکز خرید مارمارا فروم می توان به سالن مراقبت زیبایی ، چشم پزشک ، اتاق کودک ، پاسیو و … اشاره کرد . این مرکز خرید همه روزه از ساعت 10 صبح تا 11 شب به روی مردم و مسافران تور استانبول باز و آماده ارایه خدمات می باشد.در تور استانبول آبان 94 از این مرکز خرید زیبا استفاده نمایید.

 

مرکز خرید فروم استانبول

مرکز خرید فروم استانبول

 

مرکز خرید زورلو استانبول

مجتمع چند منظوره زورلو در سال 2013 در منطقه سیسلی، در قسمت اروپایی استانبول ساخته شده است. این مرکز در محل تقاطع خیابان بیوکدر و پل بسفر قرار دارد و بزرگ ترین مرکز هنرهای نمایشی و اولین فروشگاه اپل در این مرکز قرار دارد. مرکز زورلو از 4 برج تشکیل شده که  مراکز هنری مدرن، مرکز خرید، هتل ۵ ستاره رافلز، ادارات، خانه های زیبا ، تئاتر و سینما در آن قرار دارد. در تور استانبول آبان 94 از این مرکز خرید زیبا استفاده نمایید. انواع شرکت ها و برندهای لوکس مثل بولگاری، دیور، بربری، ولنتینو، بیمن و ... در این مرکز خرید شعبه دارند. بزرگ ترین فروشگاه بیمن در این مرکز خرید بیش از 10000 متر مربع مساحت دارد و لباس ها و اجناس فشن و امروزی در آن به فروش می رسد.در تور استانبول پاییز 94 میتوانید بهترین کالاها را خریداری نمایید. این مرکز خرید بیش از 200 مغازه و 40 کافه و رستوران دارد و در رستوران "مورینی" آن انواع غذاهای ایتالیایی و مدیترانه ای خوشمزه سرو می شود که مسافران تور استانبول می توانند از پس از خرید از طعم دلچسب این غذاها لذت برند.

مرکز خرید زورلو استانبول

مرکز خرید زورلو استانبول

مرکز خرید زورلو استانبول

مرکز خرید زورلو استانبول

 مطالب مرتبط:

مرکز خرید مار مارا فروم استانبول

مرکز خرید زورلو استانبول

تور استانبول پاییز 94

تور استانبول آبان 94

هتل ویندهام گرند استانبول کالامیس مارینا

 

هتل 5 ستاره "ویندهام گرند استانبول کالامیس مارینا" در سمت آسیایی استانبول و در کنار مارینا کالامیس و کالامیس پارک قرار دارد. این هتل تازه تاسیس، دارای اتاق هایی بسیار لوکس و مدرن با چشم انداز زیبایی از دریا، مارینا یا شهر است. این هتل دارای 2 استخر سر باز، استخر سرپوشیده حرارتی، اسپا و باشگاه است و مسافران تور استانبول 94 می توانند بعد از باشگاه از خدمات ماساژ و اسپا لذت ببرند. هتل ویندهام 210 اتاق دارد که اتاق ها مجهز به امکانات تلویزیون، ماهواره، وای فای، 2 بطری آب، چای|قهوه ساز و روم سرویس 24 ساعته هستند. هتل 8 رستوران و کافه دارد که در آن ها غذاهای ترکی و بین المللی سرو می شود. فاصله هتل تا خیابان معروف بغداد 10 دقیقه پیاده روی است که در این خیابان انواع مغازه ها و فروشگاه ها موجود می باشد، همچنین هتل تا مترو 3/2 کیلومتر و تا فرودگاه آتاترک  30/6 کیلومتر فاصله دارد.

 آدرس: Fener Kalamis Caddesi No:38, Kadikoy, Kadikoy, 34726 Istanbul, Turkey

امکانات هتل ویندهام گرند استانبول کالامیس مارینا

استخر سر باز، باغ، تراس، سونا، باشگاه، اسپا، تراس، حمام ترکی، استخر سر پوشیده، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، نگهداری از کودکان، سیستم گرمایشی، اتاق های ضد صدا، آسانسور، امکانات برای افراد معلول، اتاق های خانوادگی، مغازه، اتاق وی آی پی، مرکز بیزنس، فکس، کپی، ارایشگاه، لاندری، خشکشویی، اتوکشی.

 

 

 

هتل ویندهام گرند استانبول کالامیس مارینا

 

اتاق هتل ویندهام گرند استانبول کالامیس مارینا

 

اتاق هتل ویندهام گرند استانبول کالامیس مارینا

 

اتاق هتل ویندهام گرند استانبول کالامیس مارینا

 

رستوران هتل ویندهام گرند استانبول کالامیس مارینا

 

باشگاه هتل ویندهام گرند استانبول کالامیس مارینا

 

هتل رادیسون بلو بسفر استانبول

 

 هتل 5 ستاره رادیسون بلو بسفر در چند قدمی مسجد ارتاکوی، در کنار تنگه بسفر قرار دارد. این هتل 120 اتاق مدرن ارائه می دهد که بیشتر اتاق ها چشم انداز زیبایی از تنگه بسفر دارند. در عصر می توان در تراس نشست و از غذاهای خوشمزه همراه چشم انداز بسفر لذت برد. مرکز بیزنس مجهز این هتل به طور رایگان می باشد و بعد از یک روز طولانی جلسه می توانید با سونا، ماساژ و حمام ترکی ریلکسیشن کنید. حمل و نقل عمومی در نزدیکی این هتل است که امکان دسترسی راحت به جاذبه های توریستی این شهر را فراهم می کند. در تنگه بسفر قایق خصوصی به مسافران

تور استانبول 94 داده می شود که هتل می تواند این امکان را فراهم آورد.

آدرس: Ciragan caddesi No:46, Besiktas, 34349 Istanbul, Turkey

امکانات هتل رادیسون بلو بسفر استانبول

سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات بلیت، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، اتاق وی آی پی، روزنامه، آسانسور، سیستم گرمایشی، وای فای رایگان.

 

 

 

 

هتل رادیسون بلو بسفر استانبول

 

اتاق هتل رادیسون بلو بسفر استانبول

 

اتاق هتل رادیسون بلو بسفر استانبول

 

رستوران هتل رادیسون بلو بسفر استانبول

 

 

هتل سوفا استانبول

 هتل 5 ستاره سوفا در منطقه نیشان تاشی استانبول قرار دارد. این هتل 82 اتاق زیبا دارد که اتاق ها مجهز به آخرین امکانات مدرن می باشند. فاصله هتل تا مرکز کنوانسیون استانبول سه دقیقه پیاده روی است و تا ایستگاه متروی عثمان بی 500 کیلومتر است. مسافران تور استانبول 94می توانند در این هتل لوکس و مدرن اقامت خوبی داشته باشند.

  آدرس: Tesvikiye Str. No:41-41A , Nisantasi Sisli, Sisli, 34367 Istanbul, Turkey

امکانات هتل سوفا استانبول 

سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، استخر سر پوشیده، کتابخانه، رستوران، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، خانه داری روزانه، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، اتاق وی ای پی، سوییت ماه عسل، روزنامه، سیستم ایمنی، امکانات برای معلولین، اتاق های خانوادگی، آسانسور، سیستم گرمایشی.

 

 

هتل سوفا استانبول

هتل سوفا استانبول

هتل سوفا استانبول

اتاق هتل سوفا استانبول

هتل سوفا استانبول

رستوران هتل سوفا استانبول

هتل سوفا استانبول

باشگاه هتل سوفا استانبول

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 46
بازدید ماه : 209
بازدید کل : 60236
تعداد مطالب : 730
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1